Wat verkoopt BTmarkt?
Wij zijn vooral gericht op installatiemateriaal, Groepenkast Componenten en doe het zelf artikelen. Onze producten zijn grotendeels nieuw maar wij verkopen ook gebruikte onderdelen. Zie ''Over BTmarkt'' voor meer informatie.
Waar komen jullie producten vandaan?
Wij kopen goederen op uit faillissementen, overstock en bedrijf beëindigen. Wij werken niet met een leverancier of fabrikant.
Wat is de conditie van het product?
Bij ieder artikel staat de conditie van het product aangegeven. Zie ’’Over BTmarkt’’ voor een uitgebreide uitleg over de conditie van onze producten.
Verkopen jullie ook gebruikte producten?
Ja, maar dit zijn vooral onderdelen die wij zelf uit werkende machines hebben gehaald.
Verkopen jullie ook nieuwe producten?
Ja, wij verkopen vooral nieuwe/ongebruikte producten. Zie ’ ’Over BTmarkt’’ voor een uitgebreide uitleg over de conditie van onze producten.
Verkopen jullie ook refurbished producten?
Nee.
Testen jullie ook de gebruikte producten?
Nee, wij hebben niet de mogelijkheid om de producten te testen. Onze gebruikte artikelen komen uit werkende machines die we zelf demonteren.
Repareren jullie ook producten?
Nee, wij hebben niet de mogelijkheid om de producten te repareren.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Nee, wel kunt bestelling op afspraak afhalen.
Hoe bestel ik bij jullie?
U kunt direct bestellen op onze website, door op ‘’bestellen’’ te klikken op de productpagina. Ook kunt u bestellen door een Purchase Order (PO) te sturen naar info@btmarkt.nl.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, er wordt na het bestellen automatisch een account aangemaakt.
Is het product uit voorraad leverbaar?
Bij ieder artikel wordt de actuele voorraad aangegeven, die automatisch wordt bijgewerkt.
Kan ik meer bestellen dat wat op voorraad is?
Nee, wat op voorraad is, is het maximale wat u kunt bestellen.
Wanneer is een product weer op voorraad?
Door ons manier van inkoop is dit helaas onmogelijk te zeggen.
Ontvang ik een btw-factuur bij mijn bestelling?
Ja, u ontvangt een btw-factuur via mail. Zakelijke klanten kunnen een aparte email adres opgeven voor de factuur.
Kan ik als zakelijke klant op factuur bestellen?
Ja, wij werken hiervoor samen met NOTYD, deze optie kunt u kiezen tijdens het afronden van uw zakelijke bestelling. Deze optie is beschikbaar voor onze klanten uit Nederland, België en Oostenrijk. Als u voor deze optie kiest ontvangt u de factuur van NOTYD.
Wat is NOTYD?
NOTYD is een B2B-betaalmethode 'Nu kopen, later betalen' die is ontworpen met bedrijven in gedachten. Zie ''Verzending en betaalmogelijkheden'' voor meer informatie.
Moet ik een account aanmaken om NOTYD te gebruiken?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om NOTYD als betaalmethode te gebruiken.
Waarom is mijn bestelling bij NOTYD niet goedgekeurd?
NOTYD voert een fraude- en kredietcontrole uit op elke aankoop. Als de gevraagde bedrijfsinformatie onjuist is ingediend of de kredietlimiet is overschreden, kunnen we de koper mogelijk niet identificeren en de bestelpoging afwijzen. Om dit te voorkomen, raden we u aan u volledige naam en zakelijk e-mailadres te gebruiken bij het plaatsen van de bestelling en bijnamen of afkortingen te vermijden.
Valt mijn bestelling onder intracommunautaire levering?
De regeling voor intracommunautaire transacties geldt voor zakelijke klanten met een geldige btw-nummer, uit landen die behoren tot de Europese Unie (behalve Nederland). U kunt uw btw-nummer invullen tijdens het bestelproces, de btw zal dan automatisch niet worden berekend.
Valt mijn bestelling onder export levering?
Een export levering geldt voor alle niet-EU-landen, op deze orders wordt automatisch geen BTW berekend.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Ja, onze orders worden om 17:00 uur weggebracht naar het pakketpunt, voor die tijd kunt u nog annuleren.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ja, u kunt nog wijzigen voordat u bestelling is verzonden. Neem hiervoor contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden diverse betaling mogelijkheden aan zoals iDEAL, creditcard en PayPal. Zie ''Verzending en betaalmogelijkheden'' voor alle betaalmogelijkheden.
Heb ik extra garantie op mijn bestelling?
Op onze producten zit alleen de wettelijke garantie. Door ons manier van inkoop is er geen mogelijk op fabrieksgarantie en u kunt ook geen extra garantie bijkopen.
Wat is de leveringstermijn?
Orders die op werkdagen voor 17:00 uur zijn geplaats en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden. Levertijd Nederland is 1 dag, zie ''Verzending en betaalmogelijkheden'' voor de levertijd van alle andere landen.
Aan welke landen leveren jullie?
Wij kunnen wereldwijd leveren.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt op afspraak uw bestelling ophalen.
Bieden jullie ook express verzending aan?
Ja, voor een meer prijs kunt uw bestelling ook met DHL Express laten verzenden. Neem hiervoor contact met ons op.
Kunnen jullie ook dezelfde dag nog leveren?
Nee, op dit moment nog niet.
Heb ik recht op het herroepingsrecht?
Ja, alle landen van de Europese Unie hebben 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van uw bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling Retourneren?
U kunt een retour aanvragen door het retourneerformulier in te vullen.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten binnen Nederland bedragen 6.50 euro. Voor de andere Europese Unie landen bedragen de retourkosten ongeveer net zoveel als de verzendkosten.